багато цікавого та безкоштовного на порталі: фільми, програми, музика скачати та онлайн
СКОРИСТАЙСЯ ПОШУКОМ


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Субкультури! Стилі та напрямки в житті і та музиці :) » Реп » вид репу (вид репу)
вид репу
Іруля Дата: Середа, 30.04.2008, 08:32 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: VIP-персони
Повідомлень: 163
Рейтинг:9
Статус: Offline
Опис всіх гілок репу

Додано (30.04.2008, 09:31)
---------------------------------------------
Для недосвідченого слухача вся музика rap і hip-hop може показатися однакової. Але існує цілий ряд рівнів навіть у найпростіший rap композиції. У своїй основі hip-hop – це постмодерністський музичний жанр, що змітає знайомі звуки і тексти, показуючи в зовсім новому світлі непередбачені композиції. Ранні rap запису, традиційно називані “old school” («стара школа»), були виконані за допомогою запису DJs scratching, зациклених барабанів плюс начитування rap поверх ритму, що вийшов. В міру розвитку цього жанру, перша hardcore rap команда Run-D.M.C включила в його виконання hard-rock гітари і божевільний біт, а техніка scratch була замінена семплами. Команда Public Enemy, що використовувала щільну комбінацію семплів, біта і білого шуму, довела технікові семплування до максимуму. Ця команда сприяла появі соціальної і політичної свідомості до hip-hop. Хоча це зникло в 90-і роки, коли напрямок gangsta rap — споконвічно створене командою NWA, що використовувала звук Public Enemy як шаблон — стало основною домінуючою формою. Стиль gangsta rap, що спочатку знаходився в прямої опозиції таким поп-орієнтованим реперам, як MC Hammer, до 90-м років став більш м’якого і стильним, що в остаточному підсумку привело до великого стрибка його популярності. Свідченням цьому служить зоряний зліт музиканта pop-gangsta Puff Daddy.

Alternative Rap

Alternative Rap відноситься до hip-hop команд, що відмовляються відповідати будь-яким традиційним стереотипам rap, таким як gangsta, funk, bass, hardcore і party rap. Замість цього вони змішують різні жанри, додаючи рівні елементи funk і pop/rock, а також jazz, soul, reggae і навіть folk. Хоча командам Arrested Development і Fugees вдалося домогтися успіху і заявити про себе, більшість alternative rap груп залишаються в основному музикантами для alternative rock фанів, а не для hip-hop або pop аудиторії

British Rap

Хоча British Rap можна дуже рідко почути за межами Великобританії і Європи, цей стиль має свої власні традиції і стилістику. Хоча в ньому не можна знайти великої спадщини American hip-hop, але багато британські репери виросли на багатих карибських ragga традиціях, а потім увели місцеві прислівники в hip-hop стилі. Британський rap зародився наприкінці 80-х років, і як трамплін використовував звукові комбінації від Public Enemy. Незабаром багато британські репери стали підмішувати у свою музику елементи acid-house, - у результаті з’явився музичний стиль з більш «важкої» категорії, чим його американський побратим. Хоча там були присутні бляклі копії, зняті з американських реперов, але кращі англійські hip-hop музиканти розділилися на три табори. Існували такі групи, як Prodigy, що змішували hip-hop і rave. Були команди, як Leftfield, що працювали в клубному стилі hip. А також були присутні такі виконавці, як Massive Attack, що сповільнювали ритм hip-hop, додаючи acid-jazz, що в сумі давало trip-hop. Навіть у той час як ці три команди продовжували завойовувати нові території, на музичній сцені було помітне перевага британських реперов, що просто копіювали американців.

Comedy Rap

Comedy Rap - це hip-hop, що призначається для розваги і веселощів. Досить часто, це rap римування смішного змісту, але сама музика — (особливо у випадку з Biz Markie, по деяких джерелах самого крутого репера в стилі comedy rap на сьогоднішній день) може бути інтелектуальної і забавної одночасно. Розквіт Comedy rap припадає на 80-і роки, коли hip-hop був легше в порівнянні з 90-ми роками (тоді gangsta rap був самим похмурим музичним стилем). У цей час існувало трохи rap пародій, таких як Chunky A від Arsenio Hall, але в більшості comedy rap – це сполучень real hip-hop і вуличного гумору.

Dirty Rap

Dirty Rap («Брудний реп») - це hip-hop, присвячений винятково темі сексу. Батьками засновниками цього жанру стали музиканти з команди 2 Live Crew, що була одним з лідерів в області важкого Miami bass. Тому саме цей басовий стиль лежить в основі dirty rap. Більшість композицій dirty rap були просто призначені для вечірок і «заводу» публіки, але вони рідко містили щось цікаве в змісті музики або ліричності.

Dirty South

Стиль Dirty South з’явився в другій половині 90-х років, після того як gangsta rap став широко розповсюдженим у hip-hop. Dirty South нарівно запозичив елементи з альбому The Chronic і вульгарні традиції в команди 2 Live Crew. Це привело до появи кайфового, вульгарного, помішеного на сексі і (природно) богохульного бренда modern hip-hop. Цей стиль одержав свою назву від однойменної композиції Goodie Mob (1995 р.). Саме цей музикант разом з Outkast складав кістах кращих виконавців цього жанру, їхня музика і тексти були більш різких і пронизливими, чим у таких сучасників, як No Limit.

Coast Rap

На самому початку hip-hop ери, весь rap належав напрямкові East Coast Rap. Усі популярні rap виконавці раннього періоду беруть початок у районі New York City — легенди «старої школи», такі як DJ Kool Herc, Grandmaster Flash, Afrika Bambaataa, the Sugarhill Gang, Kurtis Blow і Run-D.M.C. В міру розвитку і просування rap стилю, він ставав більш різноманітних і багатоликим протягом 80-х років, тому музичні центри стали з’являтися по всій країні. Але, проте, напрямок East Coast rap залишалося домінуючої протягом 80-х років. Хоча звучання East Coast rap не було цілком однорідним, але, починаючи із середини і до кінця 80-х років, цей стиль тяжів до більш агресивних биток і комбінацій семплів, а багато хто репери пишалися своїм технічним професіоналізмом у відношенні текстового наповнення. Іншими словами, за рідкісним винятком, East Coast rap став музичним стилем, призначеним більше для напруженого слухача, чим для танцполу, що допомогло перетворити цей ж

Додано (30.04.2008, 09:32)
---------------------------------------------
У той час як цей термін може відноситися до декількох музичних напрямку, Hardcore Rap відрізняється конфронтацією й агресією, як у ліричному змісті, - це важкий, двайвовий біт, гучні семпли і звукозапис, так і в будь-яких інших сполученнях. Hardcore rap - це твердий, вуличний, напружений і часто загрозливий стиль (хоча останній епітет не завжди має місце, тут також найдеться місце для гумору і яскравих фарб). Стиль Gangsta rap найбільше близько взаємозалежний з hardcore rap, але не вся суть hardcore rap укладена в темах, що належать gangsta, хоча при цьому не можна не відзначити велика кількість збігів, особливо по частині hardcore реперів 90-х років. Уперше hardcore rap з’явився на східному узбережжі (the East Coast) наприкінці 80-х років, коли музиканти почали відходити від клубних ритмів. Музика і слова стали більше відбивати найчастіше тверде навколишнє середовище міста, у яких вона звичайно створювалася і виповнювалася. До винаходу специфічної формули для напрямку gangsta rap такі музиканти, як Boogie Down Productions (Нью-Йорк) і Ice-T were (Лос-Анджелес) у своїй творчості створювали докладні описи щоденного вуличного життя. Плюс до цього, хаотичні звукові комбінації у виконанні Public Enemy установлювали нові стандарти в звукозаписній індустрії, а команда N.W.A. відзначила похмурість способу життя ghetto і gangsta появою енергійного чоловічого початку. На початку 90-х років hardcore rap став синонімом напрямку West Coast gangsta rap. Це продовжувалося до появи в 1993р. Wu-Tang Clan, чий вільний, мінімалістський біт, труби і синтезаторні семпли, стали широко засносовуватися мейкерами музики цього стилю. Різкі, вуличні звуки hardcore rap допомогли йому стати самим популярним стилем, що сполучить у собі елементи hip-hop в останній половині 90-х років. Його основа сьогодні – це часткове сполучень клубних мелодій, зацикленості на грошах/ сексі/ насильстві, властивому напрямкові gangsta і випадкові соціальні коментарі що відбувається. Альбоми таких музикантів, як знамениті B.I.G., DMX і Jay-Z стали платиновими по обсягах продажів. А бренд Master P, що лежить в основі gangsta-орієнтованого Southern hardcore, також став дохідною комерційною силою, навіть у тому випадку, коли він не створював фюжн хітів на такому ж рівні.

Latin Rap

Стиль Latin Rap відноситься до hip-hop і rap, переробленим латино-американськими музикантами. Вони можуть читати rap по-англійському або по-іспанськи, а в музиці часто присутня вплив знаменитих латинських ритмів.

Old School Rap

Old School Rap - цей стиль використовується дуже швидкими rap музикантами, що були вихідцями з New York City наприкінці 70-х – початку 80-х років. Old school («стара школа») легко відрізняється від інших напрямків своїм відносно спрощеним репом — більшість рядків займають приблизно однаковий час, а мовні ритми рідко змінюють напрямок по ходу бітів композиції. Модуляція (зниження голосу) звичайно точно попадає на біт, а коли такого не трапляється, те це не надовго, - звук повертається в споконвічну палітру для швидкого консонансу (узгодження). Основний акцент робився не на ліричну сторону музики, а просто на «старі добрі часи» — це було удалечині від соціально збоченої команди Grandmaster Flash, що значно розширила обрії rap музики. Більшість матеріалів у стилі old school rap мало веселий і жартівливий присмак міських вечірок і дискотек, де він зароджувався. Тримаючися гарного повільного темпу, стиль old school rap очевидно мав відмінний ґрунт для розвитку жіночого репу, однак ніхто не зміг досягти більшого успіху, чим Grandmaster Flash & Furious Five або Sugarhill Gang. Деякі композиції old school гралися в треках disco або funk, а інші були розведені синтензаторним супроводом (останній тип музики, з rap або без нього, був відомий за назвою electro). Історія записаних альбомів у стилі Old school rap починається в 1979 р. З появою двох синглів від Fatback “King Tim III” і Sugarhill Gang “Rарреr’s Delight,” хоча цей рух розвивався до цього практично 10 років. Студія Sugarhill Records швидко стала центром стилю old school rap і домінувала на ринку звукозапису до того часу, поки в 1983-84 роках Run-D.M.C. не уніс свою лепту в розвиток техніки звучання і не почав розвивати напрямок hardcore urban. Їхній звук і стиль незабаром цілком захопив rap простір, перетворивши клубну орієнтацію old school і funk спадщина 70-х у щось старомодне. При порівнянні з ускладненими ритмами і римуваннями сучасного modern-day rap — або навіть з hip-hop (який вийшов у світло менш чим через 10 років після “Rapper’s Delight”) — напрямок old school rap може здаватися застарілої і небагато млявим. Однак кращі треки old school продовжують жити, як найкраща музика для вечірок – поза залежністю від нової ери, у якій ми живемо. Це дивно, приймаючи в увагу те активний розвиток музичної культури.

Party Rap

Party Rap - басовий, гучний hip-hop, єдиною задачею якого є підтримка ритму. Плутані, непослідовні тексти, без політичного підтексту, властивому напрямкові hardcore rap, плюс невелика частка майстерності з old school rap. Замість усього цього, ви одержуєте тілько музику, де домінують баси і барабани. Це напрямок тісний зв’язано з музикою Miami bass, але звичайно в композиціях можна зустріти одну єдину вокальну «ізюминку» — як, наприклад, “Da Dip” або хор у “Rump Shaker” — яка робить цей запис що запам’ятовується.

Political Rap

Намагаючись рухатися вперед, залишаючи за атмосферу вечірок у стилі old-school rap, а також спонукувані бажанням забути розчарування, зв’язані з inner-city blues (міський блюз у версії 80-х років), - трохи hip-hop команд вирішили змішати живий ритм із політичною доктриною для створення нового rap стилю. Такі команди, як Last Poets і Gil Scott-Heron, Public Enemy, що надихаються в 70-і роки політичними діячами країни, стали кращими музикантами серед political rap груп. Лідер цього напрямку Chuck D робив фюжн ритмів краще всіх реперів, продовжуючи обвинувачувати уряд (у композиціях “Black Steel in the Hour of Chaos,” “Fight the Power”). У своїй творчості він також звертався до таких тем, як культура білої Америки (”Rebel Without a Pause,” “Burn Hollywood Burn”) і різноманітним соціально-політичним конфліктам (”911 Is a Joke,” “Night of the Living Baseheads”). Такі команди, як Bomb Squad, KRS-One і його група Boogie Down Productions також почали висловлювати свою думку, користуючися твердими випадами і докорами убік влади. Прикладом цьому служать композиції “Illegal Business” («Незаконний бізнес») і “Stop the Violence” («Зупиніть насильство»), що підтримували чорношкірих і зверталися до лідерів капіталістичного світу. Те, що спочатку здавалося благодатним ґрунтом для розвитку музичної культури, насправді виявилося дуже недовговічним. Public Enemy зійшов з дистанції після 1991р., і незважаючи на велику кількість свіжих записів від нового покоління політичних реперів (Poor Righteous Teachers, Paris, X-Clan, Disposable Heroes of Hiphoprisy), комерційна перевага й успіх нового hip-hop напрямку — gangsta rap або G-funk — зробили звукозаписні компанії менш активними у відношенні менш успішної музики.

Pop-Rap

Pop-Rap – гібрид hip-hop біта і rap з могутнім мелодійним наповненням, що звичайно є частиною хорової секції (приспів) у структурі стандартної pop-композиції. Pop-rap має тенденцію до зниження агресивності і підвищенню ліричної цінності в порівнянні з вуличним hip-hop, хоча в середині-кінці 90-х років, деякі музиканти змішували цей стиль з hardcore елементами, намагаючись запобігти негативній реакції публіки щодо легкості і загальнодоступності їхньої музики. Стиль Pop-rap зародився наприкінці 80-х років, коли такі виконавці, як Run-D.M.C., L.L. Cool J і Beastie Boys почали виходити на основну музичну сцену. Незабаром після цього такі репери, як Tone Loc, Young MC, DJ Jazzy Jeff і Fresh Prince записали трохи синглів з акцентом на їхніх можливостях розповідати зі сцени добродушні життєві історії, що і стало причиною їхнього величезного успіху в чартах. Їхньому прикладові пішли багато музикантів, випустивши цілий ряд однотипних добрих мелодій для вечірок. Тому що можливість загального прийняття інших напрямків була дуже реальної, те інші музиканти в цей час почали розвивати фюжн rap з R&B і танцювальною музикою. Вони використовували семпли для створення мелодій. З появою в 1990 р. MC Hammer і Vanilla Ice, напрямок pop-rap часто піддавалося глузуванням (а іноді навіть піддавалося судовим переслідуванням) за бажання наслідувати широко відомим хітам, не вносячи в них ніяких значних змін, або взагалі їхній не змінюючи. Такі випадки не змогли остаточно підірвати репутацію цього стилю, тому що багато музикантів 90-х продовжували утримувати лідируючі позиції хіт-парадів, розвиваючи при цьому свое власне звучання (PM Dawn, Naughty by Nature, House of Pain, Arrested Development, Coolio, Salt-N-Pepa, Sir Mix-a-Lot і т.д.). Тим часом яскравий G-funk, що належить Dr. Dre і Puff Daddy’s Hammer продовжували незаконно привласнювати собі елементи pop-хітів 80-х років, що і допомогло таким напрямкам, як gangsta і hardcore вилізти на перші рядки чартів. До кінця 90-х років у стилі pop-rap домінували музиканти, на яких уплинули gangsta і hardcore, а також виконавці, що змішують rap і urban soul.

Southern Rap

Southern Rap, схожий на “третє колесо» між East Coast і West Coast hip-hop, з’явився в 90-х роках на багатої музичними напрямками сцені Miami, New Orleans і Atlanta. Наприкінці 80-х років, Southern rap як првило асоціювався з Miami bass music, а також був відомий за назвою “booty rap” за свої запальні ритми і домінування лірики. Основними виконавцями можна назвати команду Luther Самрbеll’s 2 Live Crew, що довела тему сексу в його текстах до максимальної межі, провокуючи гучні протести від аматорів цензури по всій країні. Звуки Miami bass поширилися по всій території півдня США, головним танцювальним ритмом нації 90-х років. На цій сцені переважали такі виконавці, як Tag Team, 95 South, the 69 Boyz, Quad City DJ’s і Freak Nasty. Усі вони випускали велике кількість хітових синглів (наповнених куди більш відвертими текстами, чим у Campbell). Atlanta належав цілий ряд виконавців у стилі важкого party rap, тут також розвивався більш характерний (і визнаний критиками) стиль, що вмістило в собі класичний Southern soul. Інтелектуальна команда Arrested Development стала першої, що мала величезний успіх на національній музичній сцені 1992 року. Пізніше їхній успіх повторили Organized Noize, особливо OutKast і Goodie Mob. Якщо Atlanta стала творчим центром напрямку Southern rap, то New Orleans був, природно, його комерційною меккою. Master P побудував дохідну імперію за допомогою звукозаписної компнії No Limit. Більшість альбомів, записи на студії No Limit відносилися до напрямку West Coast G-funk, Wu-Tang-style hardcore і нічому іншому, як gangsta ліриці. Студія No Limi випускала музичну продукцію з продуктивністю заводської потокової лінії і стала постійним учасником національних альбомних чартів кінця 90-х років. До кінця десятиліття студія Cash Money (New Orleans) і її house продюсер Mannie Fresh — чий спеціальний підхід дозволив переробити звуковий матеріал Southern bass — зробили дійсний національний прорив, представивши на музичному стилі команду Juvenile як законного конкурента існуючих фаворитів.

Underground Rap

Underground Rap розпадається на двох категорій. Це або hardcore hip-hop, що розширює музичні границі і відрізняється набагато більш цікавими текстами, чим gangsta кліше, - або hardcore gangsta rap, що зібрав у собі всі музичні і ліричні стереотипи цих жанрів. Ці два стилі сходяться в тім, що приділяють однаково мало уваги традиціям і умовностям основної музичної культури, - вони прославляють свій статус незалежності. Underground rap записується на великих студіях менше, ніж hip-hop, але часто звучить однаково.

West Coast Rap

West Coast Rap домінував на hip-hop сцені в середині 90-х років, створюючи популярність напрямкові, що з’явився, gangsta rap і продовжуючи статус Dr. Dre, як однієї із самих впливових фігур з rap історії. Хоча, навіть якщо запатентований Dre стиль G-funk багато в чому визначав звук і стильову спрямованість на західному узбережжі (West Coast), те каліфорнійська rap сцена була набагато різноманітніше. У середині-кінці 80-х років, West Coast rap в основному імітував East Coast party rap, вважаючи своєю батьківщиною майстрів «старої школи» (old-school). Однак, як Los Angeles, так і Bay Area незабаром виявилися дуже родючим ґрунтом для розвитку музичної культури. У Лос-Анджелесі записувалися Ice-T у стилі proto-gangsta, впливові музиканти з вираженою перевагою Latino ритмів Cypress Hill і пародійні Pharcyde; а район Bay Area у свою чергу представив прихильників «блакитних» ритмів Too $hort, добродушних Digital Underground, P-Funk, а також прорив на pop сцені музиканта і реп виконавця MC Hammer. Коротше кажучи, West Coast rap став таким же електронним і важко обумовленим, як East Coast rap. Однак, альбом команди N.W.A. за назвою Straight Outta Compton (1989р.) у стилі ganhstra-rap установив більш визначений формат стилю West Coast style — його звук відрізнявся твердістю і мінімалізмом, а тематика чергувалася від грубого гедонізму до справедливо обурених коментарів соціальної політики. Після відходу з команди N.W.A., Ice Cube почав сольну кар’єру і записав кілька альбомів, у яких простежувався той же ліричний тон, але використовувався гучний звук у стилі Public Enemy. А його колега Dr. Dre відкрив команду Snoop Doggy Dogg, підписав контракт зі студією Death Row Records, де наприкінці 1992 р. вийшов альбом The Chronic, що визначив напрямок G-funk і тим самим дав початок появі цілого ряду наслідувачів. В альбомі The Chronic використовувався в основному стиль gangsta — тобто жалібні синтезатори, розкотисті біти P-Funk і глибокий, повільний ритм. Відзначимо також, що цей альбом зробив студію Death Row найбільшою звукозаписною компанією в стилі hip-hop початку 90-х років, що працює з хітами таких виконавців, як Snoop, Warren G., Tha Dogg Pound і багатьох інших. Суперечлива зірка напрямку gangsta 2Pac почав працювати на цій студії наприкінці 1995р., перетворивши в суперзірку після виконання дуетом з Dre композиції “California Love”. А Coolio вибрав більш pop-орієнтовану версію напрямку West Coast і пробився на верхні рядки хіт-парадів на початку цього ж року (1995 р.) з піснею “Gangsta’s Paradise.” Однак, домінування звучання West Coast незабаром зійшло на немає — 2Pac був убитий у 1996р., Dre пішов з музики, а президент компанії Death Row Suge Knight був взятий під варту за махінації. До кінця 90-х років, основна увага hip-hop виконавців було спрямовано знову до East Coast, а також до уже розвивається південному напрямкові (South).

Музичний стиль Jazz-Rap

Стиль Jazz-Rap був спробою з’єднати разом афро-американську музику минулих десятиліть з новою домінуючою формою сьогодення, що дозволило б віддати данина і вселити нове життя в перший елемент цього фюжн, а також розширити обрії другого. Тоді як ритми jazz-rap були цілком запозичені з hip-hop, те семпли і звукова текстура в основному прийшли з таких напрямків музики, як cool jazz, soul-jazz і hard bop. Цей стиль був самих крутих і знаменитим серед інших напрямків hip-hop, а багато виконавців демонстрували афро-центристську політичну свідомість, додаючи цьому стилеві історичну вірогідність. Приймаючи в увагу інтелектуальний ухил цього напрямку, не дивно, що jazz-rap ніколи не став фаворитом вуличних тусовок, але тоді про це ніхто і не думав. Самі представник Jazz-rap називали себе прихильниками більш позитивної альтернативи рухові hardcore/gangsta, що потіснив лідируючу позицію rap на початку 90-х. Вони також намагалися поширити hip-hop серед слухачів, що не можуть прийняти або зрозуміти зростаючу агресію міської музичної культури. Таким чином, jazz-rap знайшов основу частину своїх шанувальників у студентських гуртожитках, а також підтримувався цілим поруч критиків і фанатами white alternative rock. Команда Native Tongues (Afrika Bambaataa) — цей незакомплексований нью-йоркський колектив, що складається з афро-американських rap груп — став могутньою силою, що представляє стиль jazz-rap, включаючи такі групи, як A Tribe Called Quest, De La Soul і the Jungle Brothers. Також відомими музикантами, що почали своя творчість, раніш були Digable Planets і Gang Starr. У середині – кінці 90-х років, коли alternative rap став розбиватися на велику кількість підстилів, jazz-rap не часто ставав елементом нового звучання, однак, команда the Roots часто вставляла його в «живі» інструментальні hip-hop композиції.

 
Estimate Дата: Середа, 30.04.2008, 20:12 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 118
Рейтинг:4
Статус: Offline
аде РЕПКОР
Хардкор Реп


 
Іруля Дата: Середа, 30.04.2008, 20:19 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: VIP-персони
Повідомлень: 163
Рейтинг:9
Статус: Offline
нема ти додай Estimate,
 
Estimate Дата: Середа, 30.04.2008, 23:58 | Повідомлення # 4
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 118
Рейтинг:4
Статус: Offline
Наскільки знаю Хардкор Реп на відміну від альтернативного репу має перевагу скретчів , бітів над гітарою і іншим но з АГРЕСИВНОЮ читкою репу!Виділяється грубість слів , матів !може переважати текст над музикоЮ!Цей стиль предок Ганста!Відомі виконавці Wu-tang(Перший альбом)
Onyx(деякі пісні).. tongue


 
Іруля Дата: Субота, 03.05.2008, 12:39 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: VIP-персони
Повідомлень: 163
Рейтинг:9
Статус: Offline
о про цього Onyх я чула Estimate,
 
Estimate Дата: Субота, 03.05.2008, 21:35 | Повідомлення # 6
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 118
Рейтинг:4
Статус: Offline
Onyх це група просто я сплужив

 
Іруля Дата: Неділя, 04.05.2008, 20:34 | Повідомлення # 7
Генерал-майор
Група: VIP-персони
Повідомлень: 163
Рейтинг:9
Статус: Offline
та я наю шо це група,моя подружка дуже любить цю групу
 
Estimate Дата: Неділя, 04.05.2008, 21:07 | Повідомлення # 8
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 118
Рейтинг:4
Статус: Offline
Онікс уже проїджена фішка + комерція і ше раз комерція cool dry

Додано (04.05.2008, 22:07)
---------------------------------------------
+ до теми стиль Juggalo
Агресивний стиль який вміщає пищання а в кліпах кров + до коктелю прикид клоунів!
Виходить кроваві клоуни! Ненависний їм стиль Ганста!Утворилась з сплаву двох стилів реп + хорор
Перші виконавці Insane Clown Posse , Twiztid
Пісні є кльові но в більшості є насилля!!Деякі фани зациклюються на вбивстві і за цим є пару поганих випадків!!!!!!
ЗНАЧОК СТИЛЮ

Для стилю є особливе мистецтво!Яке втілює малюнки клоунів (агресивних)


 
eMoNEWS Дата: Четвер, 26.06.2008, 14:34 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Рейтинг:0
Статус: Offline
NTL респект=)
 
Іруля Дата: П'ятниця, 27.06.2008, 19:02 | Повідомлення # 10
Генерал-майор
Група: VIP-персони
Повідомлень: 163
Рейтинг:9
Статус: Offline
Estimate, прикольно!

Додано (27.06.2008, 20:02)
---------------------------------------------
Я ше таке не бачила в репі!

 
asshole Дата: П'ятниця, 19.12.2008, 14:24 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Рейтинг:1
Статус: Offline
Dirty South(DownLoads)

Додано (19.12.2008, 15:24)
---------------------------------------------
My WebPage

 
Форум » Субкультури! Стилі та напрямки в житті і та музиці :) » Реп » вид репу (вид репу)
Сторінка 1 з 11
Пошук: